17

بھارتی فوج کے جعلی آپریشن میں ایک اور کشمیری شہید

سری نگر: (30 جنوری 2020) بھارتی فورسز کے جعلی آپریشن میں شہید ہونے والے کشمیری کی نماز جنازہ میں ہزاروں افراد شریک ہوئے۔ کشمیریوں نے پاکستان اور وزیراعظم عمران خان کے حق میں نعرے لگائے۔

بھارتی فوجیوں نے ضلع کے علاقے اروانی میں ایک کورڈن اور سرچ آپریشن کے دوران نوجوان ، شاہد احمد ، کو شہید کردیا تھا۔ شدید برف باری کے باوجود، قصبے میں سیکڑوں افراد نے شہید نوجوان کی آخری رسومات میں شرکت کی۔ اس موقع پرپاکستان، آزادی کے حامی اور بھارت مخالف نعرے بلند کیے گئے۔
شہید کی نماز جنازہ کی امامت کرنے والے امام نے خود “عمران خان کا کیا پیگھم ، کشمیر بنےگا پاکستان” (عمران خان کا پیغام ہے کہ کشمیر پاکستان بن جائے گا) ، “ہم پاکستانی ہا ، پاکستان ہمارا ہا” (ہم پاکستانی ہیں اور پاکستان ہمارا ہے) جیسے نعرے لگائے۔ خواتین نے اس موقع پر “پاکستان سائی رشتا کیا لا الہ الا اللہ” جیسے نعرے بھی لگائے۔
جنازے کے شرکا نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ گھروں پر چھاپوں اور بھارتی فوجیوں کی گرفتاریوں سے لوگوں میں شدید خوف اور ہراس پھیل گیا ہے۔ انہوں نے اس موقع پر کشمیریوں کی آزادی جدوجہد کو منطقی انجام تک پہنچانے تک اور جدوجہد کشمیر کے لئے کسی بھی طرح کی قربانی دینے تک عزم کا اعادہ کیا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں